דוברות המרכז הרפואי

חולת קורונה נוספת מבית האבות בכרמיאל הובאה למרכז הרפואי לגליל
אלדר ממן15.11.20
0
0
0
למחלקת הקורונה כתר א' שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה הובאה חולה מאומתת בת 64 מבית אבות בכרמיאל. מצבה מוגדר בינוני. מדובר בחולה ה-11 מבית האבות בכרמיאל שמאושפז במחלקה.
פרט לחולה האחרונה שהגיעה, שלושה מהמאושפזים מוגדרים במצב קשה, חמישה במצב בינוני ושניים קל.
סה"כ מאושפזים במרכז הרפואי 34 חולים מאומתים, מתוכם 21 במצב קשה (כולל שבעה במצב קריטי, מונשמים ועל סף הנשמה), עשרה במצב בינוני ושלושה קל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
