ויקיפדיה

מסוק של האו"ם התרסק במצרים - פצועים פונו לסורוקה
אלדר ממן12.11.20
0
0
0
מסוק של האו"ם התרסק בשטח מצרים. במקום מספר חיילי או"ם הרוגים ומספר פצועים. חיילי צה"ל פינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע חלק מהפצועים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
