תקשורת ראש הממשלה

רה״מ נתניהו שוחח פעם נוספת עם מנכ״ל פייזר. לשכתו: ״הושגה התקדמות שתאפשר לחתום על ההסכם בקרוב״
תום אברמסון12.11.20
0
0
0
המירוץ לחיסון לקורונה | רה״מ בנימין נתניהו שוחח הלילה (חמישי) פעם נוספת עם מנכ"ל ״פייזר״, אלברט בורלה.
נתניהו העלה על הקו את המשנה ליועמ"ש רועי שיינדורף וכן את היועץ המשפטי של חברת פייזר, בכדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם.
מלשכת רה״מ נמסר: ״בשיחה נרשמה התקדמות משמעותית, אשר תאפשר חתימה על הסכם בין מדינת ישראל לחברת פייזר כבר בימים הקרובים״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
