pixabay

מגפת הקורונה | יותר מ-134 אלף בני אדם נדבקו בנגיף ביממה האחרונה בארה"ב
תום אברמסון11.11.20
0
0
0
בארה"ב דווח הלילה (רביעי) כי, ביממה האחרונה יותר מ-134 אלף בני אדם נדבקו במדינה בנגיף הקורונה הקטלני.
מדובר במספר הנדבקים היומי הגבוה ביותר מאז אוגוסט האחרון, והיום השביעי ברציפות שהנתון גבוה מ-100 אלף בני אדם.
ביממה האחרונה מתו מהנגיף 1,450 חולי קורונה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
