יח"צ

הקבינט אישר: כיתות א'-ד' ייפתחו בקפסולות, ייפתחו גם המספרות ומכוני היופי
מישל מחנין26.10.20
0
0
0
קבינט הקורונה התכנס היום (שני) לדיון נוסף בנוגע לשלב הבא בהקלות והחזרה לשגרה. עיקר הדיון עסק במתווה הפעלת הצהרונים וההסעות לבתי הספר.
לפי המתווה שהובא לאישור פורום השרים, הוחלט כי כיתות א'-ד' ייפתחו בקפסולות, וכן ייפתחו המספרות ומכוני היופי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
