
רה"מ: "המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון"
אלדר ממן25.10.20
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לחיסון עליו עובדים במכון הביולוגי בישראל ועדכן כי חלה התקדמות בשלב הניסויים של החיסון.
רה"מ: "המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל, משום שאנחנו צריכים לאפשר לעצמנו להיות ערוכים להתקדמות בנושא החיסונים, שבסופו של דבר הם הדרך לתחום את המחלה, להשתלט על המחלה, כפי שקרה עם מגיפות אחרות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
