אורי בני

הלילה ישראל עוברת לשעון חורף | נזיז כולנו את השעה אחורה
בועז גולן24.10.20
0
0
0
הלילה בשעה 02:00 עוברת ישראל לשעון חורף. בשעה 02:00 נזיז כולנו את השעונים שעה אחת אחורנית, לשעה 01:00.
המכשירים הסלולריים המתקדמים יעודכנו באופן אוטומטי ואין צורך להגדירם. כך גם ממירי הכבלים של החברות השונות.
יש לשים לב להזזה ידנית של שעוני מחוגים וכן לכלי רכב שבהם השעון לא ישתנה באופן אוטומטי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
