נתי שוחט, פלאש 90

ישיבת קבינט הקורונה הסתיימה ללא הצבעה על השלב הבא במתווה היציאה מהסגר
מישל מחנין21.10.20
0
0
0
הסתיימה ישיבת קבינט הקורונה, שהתכנס בצהריים לדון בשלבים הבאים של תוכנית היציאה מהסגר, ללא החלטות.
חברי הקבינט צפויים להמשיך לדון בפתיחת מערכת החינוך ובהקלות נוספות, בין היתר בתחומי המסחר, בתחילת השבוע הבא.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
