- ח"כ דרעי נגד בג"ץ: "התעמרות חסרת תקדים בלומדי התורה"
- בפעם השנייה השבוע: רעידת אדמה הורגשה בארצנו
- בג"ץ הקפיא את התמיכה לתלמידי הישיבות החייבים בגיוס, מה-1.4
- ח"כ מילביצקי: "תשובת היועמ"שית לבג"ץ - קיסם שנועד ללבות את האש...
- "יש לבטל את החלק המקנה לשר להתערב בתחום החקירות": היועמ"שית נג...
- צפו בתיעוד מהבית שנפגע בפגיעה ישירה בשלומי
- רקטה פגעה בשכונת שלומית | צפו בנזקים
- נתניהו לבני משפחות החיילים החטופים: "אנו מחזיקים בנכסים אסטרטג...
- שיגור הפטריוט באזור צפת: יורטה מטרה אווירית חשודה בשטח לבנון
- מתווה הגיוס שמציע בועז גולן: לימוד תורה לא רק לחרדים | כל הפרט...
שר התקשורת הורה לדואר ישראל להכין תוכנית לשיפור השירות לאזרח תוך 40 יום
ביוני 2020 פורסם דו"ח הועדה המייעצת לבחינת שירותי הדואר שקבעה כי איכותם הירודה של שירותי הדואר הן הנושא הבוער ביותר בתחום הדואר כיום. היום (רביעי) החליט שר התקשורת לקבל את ממצאי הדו"ח ולאמץ את מסקנותיו.
מהדו"ח עלה כי שירותי הדואר ישראל אינם נותנים מענה משביע רצון והולם, ואינם עומדים בסטנדרט המקובל במדינות מערביות. היקף התלונות על שירותי הדואר ובכללם, בין היתר: זמני ההמתנה בסניפים, זמני המענה הטלפוני, ועל משלוח ואיסוף חבילות- עולים משנה לשנה, וכך גם היקף התלונות הנמצאות מוצדקות.
כמו כן כן עולה מהדו"ח כי חברת הדואר לא התאימה את מערך השירות לעידן הדיגיטלי באופן מלא, אינה מספקת לצרכן שירותים מקוונים שיאפשרו לצמצם את מופעי הקהל ולקצר תורים, ונדרש שינוי עמוק ומקיף, לטיפול במצב.
במטרה להבטיח את יישום המלצות הוועדה בתחום תקני איכות ושירותי דואר בסיסיים, דורש שר התקשורת, יועז הנדל, מחברת הדואר להציג תוך 40 יום תכנית סדורה לשיפור השירות לאזרח. תכנית זו תתן דגש למעבר לשירותים מקוונים, בכל תחומי פעילות חברת הדואר ובנק הדואר, על מנת להביא לקיצור זמני ההמתנה בסניפים ובמענה הטלפוני, יצירת מודל המבטיח עמידה בתקני השירות הנוגעים למסירת מכתבים; פישוט וקיצור תהליכי איסוף חבילות.
השר הנדל: "אין זה סוד ששירותי הדואר בישראל דורשים טיפול שורש, חווית המשתמש של האזרח הבא במגע עם שירותי הדואר בישראל ביום יום, אינה משביעה רצון בלשון המעטה, ודעתי אינה נחה מן העניין – לכל אזרח ואזרחית במדינת ישראל מגיע שירותי דואר איכותיים, יעילים ועם חווית שירות בסטנדרט גבוה. בכוונתי להכנס לעובי הקורה בעניין ולפעול בכל דרך על מנת להביא לשינוי מהיר ברמת שירותי הדואר. יישום ההמלצות שקיבלתי ומפורסמות היום, יפתחו את התחרות באופן שיקדם את שירותי הדואר לסטנדרט גבוה ואיכותי. מהכרותי עם הנהלת הדואר, אני מאמין שבשילוב כוחות נוכל להביא שיפור מהיר ושירות מתקדם לאזרחי ישראל".