
הירי לעבר העוטף: רקטה אחת יורטה, אין נפגעים ולא נגרם נזק
אלדר ממן20.10.20
0
0
0
על רקע חשיפת מנהרת הטרור על ידי כוחות צה"ל מוקדם יום היום, בדקות האחרונות הופעלה התרעת צבע אדום במרחב עוטף עזה.
מצה"ל נמסר כי רקטה אחת זוהתה ויורטה על ידי לוחמי ההגנה האווירית.
מועצה אזורית שער הנגב: "מדובר ברקטה אחת שיורטה בהצלחה. אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
