
נציג משרד החוץ של האמירויות הגיש לאשכנזי אגרת רשמית לפתיחת שגרירות בישראל
במהלך ארוחת הצהריים למשלחת הרשמית מאיחוד האמירויות באירוח שר החוץ גבי אשכנזי, העבירו ראשי המשלחת לאשכנזי איגרת משר החוץ האמירתי, עבדאללה בן זיאד אל-נהיאן, ובה בקשה לפתוח שגרירות אמירתית בישראל וציפייה שישראל תפתח בקרוב שגרירות באבו דאבי.
שר החוץ האמירתי סיים את האיגרת במסר מרגש: "לא נותר לי אלא להעריך בפה מלא את כל המאמצים שאתה עושה במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות שלנו, ויש לי אמון מלא בתמיכתך הבלתי מסוייגת לפתיחת הנציגויות הדיפלומטיות בתל אביב ואבו דאבי מהר ככל האפשר. מיטב האיחולים לשתי המדינות ולשני העמים הידידים לקידמה ולשגשוג בהמשך".
שר החוץ אשכנזי: "היחסים בין המדינות שלנו הם צעד חשוב ומשמעותי בדרך להפיכת המזרח התיכון מאזור של סכסוך לאיזור של תקוה, שגשוג, יציבות ושלום. הממשלה והעם בישראל מעריכים מאוד את הצעד האמיץ שנקטו מנהיגי איחוד האמירויות לעבר השלום ולהובלת האזור כולו לעבר עתיד טוב יותר".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
