נתי שוחט, פלאש 90

מנהלי תלמוד תורה נחקרו בחשד להפצת מחלה לאחר שפתחו בניגוד להנחיות
אלדר ממן19.10.20
0
0
0
מנהלי תלמוד תורה בירושלים ובית שמש, נחקרו היום (שני) במשטרה בחשד להפצת מחלה לאחר שחידשו את הלימודים במוסדותיהם בניגוד להנחיות.
מנהלי תלמוד התורה נקנסו בנוסף ב 5,000 ש"ח כל אחד.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
