מרים אלסטר, פלאש 90

השרה גמליאל: "הגיע הזמן שחברות המשקאות ייקחו אחריות ויפסיקו לאיים. המזהם - משלם"
מישל מחנין18.10.20
0
0
0
השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, אשר הודיעה היום על החלטתה להחיל את חוק הפיקדון על בקבוקי משקה גדולים, הגיבה לפני זמן קצר (ראשון) לאמירות מצד איגוד יצרניות המזון וחברות המשקאות.
השרה גמליאל: "הציניות של חברות המשקאות המרוויחות סכומי עתק, אינה מפתיעה. הן דרסו ברגל גסה את הסביבה וזרו חול בעיני הציבור במהלכים יחצ"ניים שהתחפשו למיחזור, ועכשיו הן מאיימות לגלגל את הזיהום שהן יצרו לכיס של הצרכן.
במשך שנים אנחנו רואים את הבקבוקים הגדולים מזהמים את הטבע והסביבה - הגיע הזמן שחברות המשקאות ייקחו אחריות ויפסיקו לאיים. המזהם - משלם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
