שגרירות ארה"ב בירושלים

מעמד החתימה של ישראל ובחריין על הסכם הביניים לכינון יחסים דיפלומטיים | צפו
מישל מחנין18.10.20
0
0
0
ראש המל"ל מאיר בן שבת, מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז ושר החוץ הבחרייני חתמו הערב (ראשון) על ההסכם לכינון יחסים דיפמלוטיים ויחסי שלום בין ישראל לבחריין.
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם שר החוץ הבחרייני עבד אל-לטיף אל-זיאני, ועם מזכיר האוצר האמריקני מנוצ'ין, לקראת החתימה בבחריין על שבעת מזכרי ההבנות בין ישראל לבחריין.
ראש הממשלה בירך על כך ואמר שאנחנו מקדמים את השלום בצעדי ענק. כמו כן, רה"מ ברך על הטיסה הראשונה שנחתה היום מישראל בבחריין: "זהו המשך פריצת הדרך לשלום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
