יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

לאחר בדיקות: גנץ שוחרר מבית החולים
אלדר ממן18.10.20
0
0
0
שר הביטחון, בני גנץ, הגיע הבוקר (ראשון) לבית חולים תל השומר, לאחר שלא חש בטוב, להתייעצות עם רופאו האישי ד"ר שלמה שגב. בתום מספר בדיקות שעבר בבית החולים שוחרר שר הביטחון וכעת הוא עושה את דרכו לקריה בת"א.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
