דובר צה״ל 

צה״ל: כוחותינו סיכלו הברחת סמים בגבול מצרים - 14 שקים נתפסו
תום אברמסון18.10.20
0
0
0
דובר צה״ל הודיע הבוקר (ראשון) כי, במהלך הלילה סיכלו כוחותינו הברחת סמים בגבול מצרים.
הכוחות, אשר פעלו לסיכול ההברחה במקום, זיהו התקרבות לגדר מהצד המצרי של הגבול. בהכוונת כוחות תצפית, הגיעו הלוחמים לנקודה וסיכלו את ההברחה.
במסגרת הסיכול נתפסו 14 שקי סמים בשטח, אשר הועברו להמשך טיפול המשטרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
