יוסי זלינגר, פלאש 90

משרד הבריאות: "קוראים לכל הגננות והסייעות להיבדק לקורונה בסוף השבוע הקרוב"
תום אברמסון16.10.20
0
0
0
משרד הבריאות הודיע הבוקר (שישי) כי, הוא נערך לפתיחת הגנים בשבוע הבא, כחלק מהשלב הראשון באסטרטגיית היציאה שאושרה בקבינט וקורא לכל הגננות והסייעות להיבדק לקורונה בסוף השבוע הקרוב.
בהודעת המשרד נמסר כי פיקוד העורף פורס נקודות דיגום רבות בכל הארץ במהלך סוף השבוע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
