עמוס בן גרשום, לע"מ

רה"מ נתניהו שוחח בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה אביי אחמד
אלדר ממן9.10.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה אביי אחמד. שני המנהיגים דנו בנושאים אזוריים.
ראש ממשלת אתיופיה בירך את ראש הממשלה על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחרין ואמר כי רה"מ נתניהו הוביל מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות.
רה"מ נתניהו עידכן את ראש הממשלה אביי כי בכוונתו להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
השניים דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
