יוסי אלוני, פלאש 90

הקורונה בישראל | בית החולים פוריה: "12 חולי קורונה מאושפזים במצב קריטי, 6 במצב קשה"
תום אברמסון2.10.20
0
0
0
בית החולים פוריה בטבריה עדכן הבוקר (שישי) כי, במחלקות הקורונה מאושפזים 30 חולים.
12 חולים במצב קריטי, 6 במצב קשה, 6 במצב בינוני, ו-6 במצב קל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
