
רה"מ בקבינט הקורונה: אסטרטגיית היציאה עשויה לקחת חצי שנה עד שנה
אלדר ממן30.9.20
0
0
0
קבינט הקורונה מתכנס הערב (רביעי) ודן בהמשך הסגר על אזרחי ישראל. ראש הממשלה אמר במהלך הדיון כי אסטרטגיית היציאה מהסגר תהיה איטית הפעם וכי היא עשויה לקחת חצי שנה עד שנה.
במהלך הדיון אישרה הממשלה להגדיל את מספר הבדיקות בבתי אבות ל-20,000 בדיקות ביום וזאת לאור הזינוק בתחלואה בבית האבות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
