Hadas Parush, Flash90

הקורונה בכנסת: שני עובדי המשמר נדבקו בנגיף
מישל מחנין28.9.20
0
0
0
הערב (שני) עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשו שני עובדי משמר הכנסת - נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. הימים האחרונים בהם שהו במשכן היו - חמישי ושישי (24-25.9.20).
מהכנסת נמסר כי "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית, ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
