
רה"מ לרבנים הראשיים: מעריך את התגייסותכם למניעת התפשטות המגפה
אלדר ממן27.9.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ראשון) עם הרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו.
הרבנים ציינו כי יצאה קריאה משותפת להישמע לכללי משרד הבריאות, וכי יש להתפלל בחוץ ככל שניתן בתפילות קצרות. ראש הממשלה הודה להם ואמר כי הוא מעריך את ההתגייסות הרבנים לעזור למנוע את התפשטות המגפה.
ראש הממשלה נתניהו: "שוחחתי עכשיו עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל״צ הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו והודיתי להם על מנהיגותם וקריאתם המשותפת להתפלל ככל הניתן בשטח פתוח, ובכל מקרה לשמור בקפדנות על כללי הזהירות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
