אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

אדלשטיין: "אל תיקחו דוגמה מהמפגינים - בשלישי נסיים את החקיקה וגם ההפגנות יוגבלו"
מישל מחנין26.9.20
0
0
0
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין קרא היום (מוצ"ש) לאזרחי ישראל שלא לקחת דוגמה מהמפגינים, והודיע כי ביום שלישי הקרוב תושלם החקיקה להגבלת ההפגנות.
אדלשטיין: "אני קורא לאזרחי ישראל - אל תיקחו דוגמה מהמפגינים הערב. הם ניצלו משיכת זמן בכנסת כדי להזיק לבריאותם ולבריאות הסובבים אותם. בעזרת ה' ביום שלישי נסיים את החקיקה וגם ההפגנות יוגבלו.
אנחנו בערב יום כיפור. בואו נשמור זה על זה, נקפיד על הנחיות הסגר. זו ערבות הדדית. שבוע טוב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
