יונתן סינדל, פלאש 90

המאבק בקורונה | הממשלה אישרה את המשך פעילותם של עשרות אלפי מפעלים חיוניים
תום אברמסון24.9.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושר הביטחון בני גנץ, אישרו את עבודת המטה, אשר נערכה במשרד הביטחון בהובלת רשות החירום הלאומית (רח"ל) בשיתוף משרדי הממשלה, צה"ל ופיקוד העורף, שמטרתה לאפשר המשך פעילות ענפים חיוניים לטובת רציפותו התפקודית של המשק ומוסדות המדינה בעת הסגר.
נתניהו וגנץ העבירו לשר האוצר ומשרד האוצר את המשך הטיפול בסוגיה לביצוע וכתיבת תקנות. במסגרת זו יפעלו גם במהלך הסגר שירותי רווחה ושירותים ציבוריים, בנקים ומוסדות שוק ההון, עובדים בתחום החקלאות ומוסדות רבים בתחומי הרווחה, העלייה והקליטה וכן מפעלי אנרגיה, היי-טק ותשתיות שונים.
בהתאם לעבודת מטה זו, יוכלו מאות אלפי עובדים ועשרות אלפי מפעלים להמשיך לעבוד ולהעניק שירותים חיוניים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
