Fadi Fahd, Flash90

שני מחבלים מעזה נתפסו ע"י כוחותינו כשעליהם סכינים ובקת"ב
אלדר ממן24.9.20
0
0
0
שני מחבלים מעזה נתפסו היום (חמישי) על ידי כוחותינו כשעליהם סכינים ובקבוק תבערה.
מצה״ל נמסר: ״לפני זמן קצר, עצרו לוחמי צה"ל שני חשודים שחצו את גדר המערכת מדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על החשודים נתפסו שני סכינים ובקבוק תבערה, והם מתוחקרים בנקודה״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
