
משה פייגלין תרם כליה: ״זכות גדולה וסיפוק שאין כדוגמתו״
אלדר ממן24.9.20
0
0
0
ח"כ לשעבר משה פייגלין תרם השבוע כליה דרך ארגון "מתנת חיים" של הרב ישעיהו הבר ז"ל. פייגלין כתב לעוקביו כי הוא ממליץ לתרום כליה דרך "מתנת חיים" והוסיף כי מדובר ב״זכות גדולה וסיפוק שאין כדוגמתו״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
