יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

גנץ תומך בסגר מלא: "עדיף עכשיו מאשר בעוד חודש"
אלדר ממן23.9.20
0
0
0
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הבהיר בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו כי הוא תומך בסגר מלא באופן מיידי. לדבריו: "יש ללכת לסגר מלא בהקדם כדי לעצור את ההדבקות - עדיף עכשיו מאשר בעוד חודש כשהפגיעה תהיה גבוהה יותר וגם האתגר הרפואי יהיה גדול יותר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
