דוברות הכנסת, עדינה ולמן

עופר שלח קורא לעצור את ההפגנות עד סוף הסגר
אלדר ממן22.9.20
0
0
0
לאחר שבכחול לבן יישרו קו עם היועמ"ש מנדלבליט ועם הנחיותיו לאפשר את ההפגנות ההמוניות בבלפור ובמקומות אחרים, גם בזמן שעם ישראל נתון בסגר, גורמים בשמאל מתחילים להפנים את הסכנה הבריאותית שגורמות הפגנות השמאל ואת האנרכיה שהן יוצרות.
ח"כ עופר שלח מיש עתיד קרא היום (שלישי) לעצור את ההפגנות עד סיום הסגר. לדבריו: "אין דבר צודק יותר מהמחאה נגד ראש ממשלה מושחת וכושל. ואין דבר מוצדק יותר מעצירת ההפגנות ההמוניות נגדו ברגע הקריטי הזה. מי שהמטרה יקרה לליבו צריך להגיד עכשיו: עוצרים עד סוף הסגר, ממשיכים בדרכים אחרות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
