יונתן סינדל, פלאש 90

זוהר: "צריך לפטר את שאשא-ביטון, מקווה שרה"מ יסכים איתי"
מישל מחנין22.9.20
0
0
0
יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, אמר הבוקר (שלישי) בראיון ברדיו 103fm, כי יש לפטר את ח"כ יפעת שאשא-ביטון.
ח"כ זוהר: "יפעת שאשא-ביטון היא כפוית טובה, אני מנעתי את פיטוריה בסיבוב הקודם ואני מצטער על כך, צריך עכשיו לפטר אותה ואני מקווה שרה"מ נתניהו יסכים איתי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
