0:00 / 0:00
לצורך פגישות ביטחוניות: גנץ בדרכו לביקור בזק בארה"ב
מישל מחנין21.9.20
0
0
0
שר הביטחון בני גנץ יוצא בשעה זו (שני) לביקור בזק של 24 שעות בארה"ב, לפגישות ביטחוניות חשובות ביותר - לצורך המשך השמירה על העליונות הביטחונית של ישראל ולהמשך המאבק המשותף באיראן.
שר הביטחון ייפגש מחר עם מזכיר ההגנה האמריקאי מארק אספר, ועם בכירים נוספים בממשל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
