רימרקטינג – מודעות רודפות – סער ברעם - 0404
רימרקטינג – מודעות רודפות – סער ברעם CANAVA

רימרקטינג – מודעות רודפות – סער ברעם

מכירים את זה שאתם נכנסים לחפש באינטרנט מוצר שאתם זקוקים לו, מקלידים אותו במנוע החיפוש של גוגל, מקליקים על התוצאה הראשונה, השנייה ואפילו השלישית ואז פתאום אתם מתחילים לקבל שצף של הודעות קופצות ופרסומים על מוצרים משלימים שנמצאים תחת אותו נושא שחיפשתם?

זה מה שנקרא – רימרקטינג או אם תרצו שיווק מחדש. זו הדרך של עסק לעקוב אחר הפעולות שלכם ולוודא שהוא יהיה הראשון ואולי היחיד בתודעה שלכם כשתרצו לבצע פעולה ולבצע רכישה של אותו המוצר שאתם בעצמכם חיפשתם.

מטריד או מקצועי?

אולי באינטואיציה הראשונית זו פעולה שנראית לכם מטרידה ואתם חושבים לעצמכם שזה הדבר האחרון שתרצו שהלקוחות שלכם יעברו, אבל אם חושבים על זה יותר לעומק, כשאתה מחפש דבר מה מסוים שאתה צריך ורואה שמבין כל ההקלקות שלחצת, יש עסק אחד שנשאר לך בתודעה במהלך הדרך, אתה אוטומטית מחשיב אותו למקצועי ואיכותי יותר מהשאר. מה שנקרא, מי שיודע שהוא טוב, יודע לדבר את מה שאתה צריך גם אם אתה לא מקשיב בפעם הראשונה.

אז עכשיו אחרי שהבנתם שגם אתם כצרכנים נעקבים על ידי החיפושים שלכם, ושזו פעולה שיווקית חכמה לעסק, אסביר לכם יותר על החשיבות של רימרקטינג ועל יתרונותיו.

רימרקטינג, או במילים אחרות מודעות רודפות, היא היכולת שלכם כבעלי עסקים לפנות פעמים נוספות לאנשים שביקרו באתרכם, בדף הנחיתה ובפרסומים הממומנים בפלטפורמות השונות כמו למשל בעת פרסום בפייסבוק או באינסטגרם וכו'. כך, כל לקוח שהתלבט, 'הלך לנוח', או החליט לעשות השוואת מחירים, יכול בתזכורת אחת שלכם לסיים את מה שהתחיל ולבצע את הרכישה שהוא כל כך חשק בה מלכתחילה. לדוגמה, אם אדם קונה כדורי סל בצורה קבועה הרשתות הללו יבינו את ההתנהגות הרשתית שלו, ייצרו שביל גישה אליו חזרה ויראו לו מודעות חוזרות של קניית ציוד ספורט לכדורסל.

פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, אאוטבריין, יאנדקס וטאבולה מציעות למפרסמים להשאיר קוד באתר, ובכך לעקוב אחרי הגולשים באתר. הם אוספים מידע על הגולשים (גם אם הם ראו את האתר לכמה שניות בודדות) ונותנים אופציה למפרסמים לפרסם לאותם גולשים במקומות אחרים.

 למה זה אפקטיבי?

  • עסק שחוזר אליך עם המוצר שאתה מחפש / מוצרים משלימים אתה תראה בו מקצועי יותר.
  • ליד חם! לקוח שמעוניין בשירות יהיה יותר קל להניע אותו לפעולה. הוא כבר הוכיח עבר שהוא רוצה אותך.
  • אופציה לקנות מוצרים נוספים ובכך להגדיל את המכירה.
  • גם אם הלקוח לא רוצה את המוצר עכשיו, זו אחלה דרך להזכיר לו שאתם קיימים, ובכך לשפר את תחושת המקצועיות והיציבות של העסק.
  • יותר זול לעסק לבצע רימרקטינג מאשר להעלות מודעות ולשלם פר הקלקה.
  • מעביר סינון של תחום העניין המבוקש.
  • שירות מצוין שכדאי לתחזק באופן שוטף.

 מה צריך לעשות לפני הרימרקטינג?

  1. לדאוג שיש לכם אתר/עמוד שיש בו תנועה של לקוחות.
  2. הטמעת קוד באתר
  3. לבנות קהלים שמתעדכנים באופן אוטומטי
  4. לכתוב את המודעות שרלוונטיות לאותו עמוד
  5. לא לתקצב יותר מדי כסף.

 זכרו תמיד – אתם לא מתחרים עם עסקים אחרים, אלא עם הרצונות והיכולות של קהל הלקוחות שכבר ביצע פעולה אקטיבית בפרסומים שלכם!

 אם אתם מעוניינים לדעת עוד בנושא, או לעשות רימרקטינג בפלטפורמה מסוימת, אני נותן את השירות הזה על הצד הטוב ביותר.

וגם אם תחליטו שאתם עוברים לכתבה הבאה, סביר להניח שבעוד כמה דקות אתם תשמעו ממני שוב. (רק אומר).

מאת: סער ברעם – מומחה קידום בפייסבוק ושיווק דיגיטלי. 

 

הירשם
התראה על
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]
0
Would love your thoughts, please comment.x