דוברות המשטרה

הפרקליטות ערערה על עונשו של ביטי, שהורשע בעבירות מין ב-7 נערות
מישל מחנין16.9.20
0
0
0
פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר ערעור לביהמ"ש המחוזי מרכז על קלות עונשו של רונן ביטי שהורשע בשורה של עבירות מין ב-7 מתלוננות, שהיו בנות 13-14 בעת ביצוע המעשים.
בית משפט השלום בכפר סבא גזר לפני כחודש 9 חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי, צו מבחן למשך שנתיים במסגרת תכנית לטיפול מונע לעברייני מין ופיצוי לנפגעות העבירה בסך כולל של 100,000 שקלים. הפרקליטות סבורה כי העונש הראוי הוא 15 חודשי מאסר לריצוי מאחורי סורג ובריח.
בערעור נכתב: "קיימת הצדקה של ממש להתערבות ערכאת הערעור על דרך החמרה משמעותית בעונש המאסר בפועל. בית המשפט שגה בכך שקבע מתחמי ענישה שאינם הולמים את חומרת העבירות ואף אינן עולים בקנה אחד עם הפסיקה הנוהגת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
