
רה"מ על התפטרות ליצמן: "הצטערתי מאד על החלטתו. חייבים לקבל את ההחלטות הנדרשות למדינת ישראל"
אלדר ממן13.9.20
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס להתפטרותו של השר יעקב ליצמן מהממשלה, לדברי רה"מ: "הצטערתי מאוד על החלטתו של השר ליצמן לפרוש מהממשלה. אני מאוד מעריך את יעקב ליצמן ואני גם מכבד את ההחלטה שלו. אנחנו חייבים להתקדם, לקבל את ההחלטות הנדרשות למדינת ישראל בתקופת הקורונה וכך נעשה בישיבה הזאת".
גם שר הבריאות יולי אדלשטיין הביע צער על ההתפטרות: "צר לי על התפטרותו של ידידי שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן. על כולנו לזכור שאין כאן איש נגד היהדות. כולנו בעד מאבק בנגיף. כל פעולות משרד הבריאות וממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו נועדו לתכלית הזאת בלבד".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
