לשכת רה"מ

הבאה לחתום על הסכם שלום עם ישראל? עומאן מברכת על ההסכם עם בחריין
אלדר ממן13.9.20
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו רשם הישג היסטורי בסוף השבוע האחרון עם ההסכמות על חתימה על הסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית. מדינת בחריין הייתה השניה להגיע להסכמות על נורמליזציה מול ישראל והצטרפה בכך לאיחוד האמירויות. כעת נראה כי המדינה השלישית להצטרף לגל השלום ששוטף את המזרח התיכון תהיה עומאן.
עומאן בירכה הבוקר (ראשון) על הסכם השלום בין ישראל לבחריין והיא צפויה להיות אחת המדינות הבאות לחתום על הסכם שלום עם מדינת ישראל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
