דוברות הכנסת

שר התקשורת יועז הנדל נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה
בועז גולן12.9.20
0
0
0
שר התקשורת יועז הנדל נאלץ להכנס לבידוד וזאת לאחר שנחשף לחולה הקורונה.
השר, נחשף לאחד מעובדי לשכתו שהתגלה חיובי לנגיף.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
