OU ישראל

השליחים הראשונים מישראל בדרך לשליחות בקהילה היהודית בדובאי
אלדר ממן2.9.20
0
0
0
כחלק מהסכם השלום המגבש בין ישראל לאיחוד האמירויות, ייצאו בימים הקרובים בני הזוג יעקב וזלטי אייזנשטיין יחד עם ביתם התינוקת לשליחות בקהילה היהודית בדובאי. הזוג הצעיר ייצא מטעם ארגון OU ישראל בשיתוף עם הסוכנות היהודית, ויקימו שם גן יהודי, ילמדו עברית וכן יקיימו שיעורים והרצאות בזהות והיסטוריה יהודית.
מנכ"ל OU ישראל, הרב אבי ברמן: "לאחר חודשים של הכנות אנחנו שמחים לקחת חלק נוסף במאורע ההיסטורי של הסכם השלום בין ישראל לאמירויות. זה התחיל בתעודת הכשרות הראשונה בהיסטוריה של אבו דאבי שהענקנו השבוע וממשיך בזוג שליחים מתוקים שעברו הכשרה בחודשים האחרונים, ואנו עמלים על עוד פרוייקטים נוספים בהקשר הזה. כולי תקווה שעבודתנו תחזק את הקשר בין הקהילה היהודית בדובאי למדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
