
תוספת של אלפי שקלים בחודש | קרעי קורא לעצור את העלאה האוטומטית בשכר הבכירים
אלדר ממן2.9.20
0
0
0
ח"כ שלמה קרעי מהליכוד קורא היום (רביעי) לעצור את העלאה האוטומטית בשכר הבכירים שצפוי לעלות בינואר באלפי שקלים. הסיבה להעלאה המשמעותית נעוצה בצורת חישוב השכר ממוצע השכר במשק שאינה כוללת את מאות אלפי המובטלים אשר רובם בעלי משכורות נמוכות, דבר שכאמור צפוי להעלות את השכר הממוצע.
ח"כ שלמה קרעי: "אם לא יתוקן החוק באופן מיידי, אקבל עוד כ-4000 ש"ח למשכורת בינואר הקרוב. סתם ככה. אני ועוד 119 ח"כים, שרים, שופטים, פקידים בכירים ועוד.
למה? כי מספר המובטלים גבוה, וחלקם הגדול הוא בעל שכר נמוך יחסית שכבר לא נכנס לחישוב השכר הממוצע במשק. זה גורם לשכר הממוצע במשק לעלות ככל שאחוז האבטלה עולה, ולשכר הבכירים לעלות בהתאמה.
למישהו זה נשמע הגיוני?".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
