עדינה ולמן, דוברות הכנסת

דרעי: "צר לי מאוד שהגענו להסדרה עם החמאס, ללא החזרת השבויים והנעדרים שלנו"
מישל מחנין1.9.20
0
0
0
שר הפנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אריה דרעי, ביקר היום (שלישי) את ההחלטה להגיע לרגיעה עם החמאס - ללא השבת השבויים והנעדרים לארץ.
דרעי: ״צר לי מאוד שהגענו להסדרה עם החמאס, ללא החזרת השבויים והנעדרים שלנו לישראל. זו היתה שעת כושר מצויינת וחבל מאד שהוחמצה. הומניות כלפי חמאס והענות לבקשותיו, לא הוכיחה את עצמה עד עתה״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
