
נעצר איש שמאל שכתב ברשת החברתית שצריך לפגוע בשוטרים
בסוף השבוע האחרון נעצר איש שמאל, בן 35 מחולון, שכתב ברשת החברתית שצריך לפגוע בשוטרים. לדבריו: "צריך לפגוע בשוטרים. במגבניקים, ביסמניקים. הם מתנהגים כך כי גם הם מצביעי ליכוד עם רגשות נחיתות ותסכול, הגיע הזמן שירגישו כמו שוטרים באמריקה". החשוד הודה במעשים ושוחרר בערבות.
מהמשטרה נמסר: "לאחרונה אנו עדים לפרסומים , שמופצים ברשתות החברתיות השונות , אשר קוראים לציבור האזרחים לפגוע בשוטרים וזאת על רקע מילוי תפקידם.
בתוך כך, לפני מספר שבועות פורסמה הודעה ברשת חברתית , שבה נכתב, בין היתר, שצריך להתחיל לפגוע בשוטרים. המשטרה פתחה בבדיקת המקרה ובסוף השבוע האחרון עצרה לחקירה חשוד במעשה. החשוד הודה והביע חרטה על המעשה".

צילום מסך של דברי ההסתה.
לאחר שחרורו, פרסם החשוד פוסט בו התנצל על דבריו והביע תקווה שלא יוגש נגדו כתב אישום: "פוסט שרשמתי בכסילות. הופתעתי לגלות מקצועיות ופן אנושי שם בתחנה ואצל החוקרת. מקווה שלא ימליצו על הגשת כתב אישום".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
