0404

פרסום ראשון | עובדת בבית משפט השלום בפתח תקווה חלתה בקורונה. עובדים: ״האירוע הושתק״
בועז גולן26.8.20
0
0
0
עובדת במחלקה האזרחית בבית משפט השלום בפתח תקווה התגלתה אתמול חיובית לקורונה ונשלחה לביתה.
עובדים שפנו לחדשות 0404 טענו כי, ״האירוע הושתק ולא דווח, כדי למנוע הכנסה מאסיבית של עובדים נוספים לבידוד״.
בהנהלת בתי המשפט הכחישו את טענת העובדים ומסרו לחדשות 0404 בתגובה: ״המקרה דווח למשרד הבריאות ובוצע תחקיר מקיף שבסופו הוחלט על בידוד לעובדת נוספת. יצוין כי העובדת לא נפגשה עם קהל ומשכך לא הוצאה על כך הודעה לתקשורת״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
