דוברות המשטרה

9 תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד לביצוע פעולות מטעם הרשות
מישל מחנין26.8.20
0
0
0
כוחות המשטרה, בהם לוחמי מג"ב, עצרו בשעות הלילה (בין שלישי לרביעי) תשעה תושבי מזרח ירושלים, זאת בחשד כי עברו על חוק היישום.
מעצרם של התשעה התבצע לאחר שעלה לגביהם החשד, בחקירה שמנהלת המשטרה, כי פעלו וביצעו פעולות מטעם מנגנוני הביטחון של הרשות. בחיפושים שערכו, אותרו ממצאים וראיות המחזקים את החשדות. במשטרה ציינו כי הם נמצאים בחקירה.
ממשטרת ישראל נמסר: "פעילות זו מצטרפת למגוון פעילויות שנערכו השנה, שגם במהלכן נעצרו חשודים בגין חשדות אלו. משטרת ישראל תמשיך לפעול ולנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד תושבים או אזרחים ישראליים הפועלים בשם ולמען גופים או רשויות אחרות בניגוד לחוק".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
