צילום מבצעי כב"ה

טרור הבלונים: שריפה פרצה בחממה ביישוב במועצת חוף אשקלון
מישל מחנין25.8.20
0
0
0
לפני זמן קצר (שלישי) פרצה שריפה בחממה באחד מיישובי המועצה האזורית חוף אשקלון, כתוצאה מנחיתת בלון תבערה.
ממועצה אזורית חוף אשקלון נמסר כי השריפה נמצאת בשליטה ובטיפול מתנדבים מקומיים וכוחות כיבוי והצלה. (צילום: ארכיון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
