מרק ישראל סאלם

חה"כ איילת שקד נפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ותיכנס לבידוד: "מאחלת לה החלמה מהירה"
תום אברמסון23.8.20
0
0
0
חה״כ איילת שקד (ימינה) תיכנס לבידוד, לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי האחרון.
כזכור, מוקדם יותר פורסם כי שרת העלייה והקליטה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה.
שקד כתבה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה: "בעקבות פגישה שקיימתי ביום רביעי עם השרה פנינה תמנו-שטה אכנס לבידוד. סוף סוף אראה את מנאייכ. מאחלת לפנינה החלמה מהירה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
