דובר צה"ל

משרד הבריאות ביטל את אזהרת הביקור ביישוב ירכא: "הסיכון למבקרים הופחת"
מישל מחנין19.8.20
0
0
0
משרד הבריאות עדכן היום (רביעי) שבמהלך הימים האחרונים התקיימה פעילות משולבת של פיקוד העורף, המשטרה, מד"א, קופות החולים, אנשי הרשות המקומית, אנשי הדת, נכבדי העדה הדרוזית ומשרד הבריאות - בכדי לזהות תחלואה בקורונה ביישוב ירכא ולקטוע שרשראות הדבקה.
הפעילות כללה פתיחת דרייב אין ייעודי והגברה בפעילויות אכיפה. בזכות היענות התושבים באיזור נבדקו במשך 4 ימים 2085 מתושבי האיזור. בדיגום אובחנו 75 חולים מאומתים, שזיהויים איפשר ביצוע חקירות ובידוד החולים ואנשים שבאו במגע איתם.
ממשרד הבריאות נמסר: "תוצאות אלו מעידות על הפחתת סיכון למבקרים ומשרד הבריאות מבטל את אזהרת הביקור ליישוב. ירכא מהווה מודל לטיפול נכון ומשותף של כלל הגורמים, תוך גילוי אחריות אישית של האזרחים ומנהיגי היישוב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
