לע"מ

פרופ' גמזו: "אנחנו משתדלים לא לעשות "שאט דאון" של המשק"
מישל מחנין19.8.20
0
0
0
פרופ' רוני גמזו, מנהל "מגן ישראל" ביקר הבוקר (רביעי) בבית החולים "ברזילי" באשקלון כחלק מסדרת הסיורים שהוא מבצע בבתי החולים, במטרה לבדוק את יכולת העמידה שלהם להתמודד עם תחלואת הקורונה.
במהלך הביקור סייר פרופ' גמזו יחד עם פרופ' יניב שרר, מנהל ביה"ח (בפועל) במחלקת קורונה בה מאושפזים כרגע 19 חולי קורונה, והנחה להקצות לביה"ח מכשיר אקמו ולהכשיר צוות ייעודי להפעלתו.
במהלך הביקור אמר פרופ' גמזו: "אנחנו משתדלים לא לעשות "שאט דאון" של המשק, ואתם צוותי בתי החולים עוזרים לי בכך". עוד אמר: "הנחתי את משרד הבריאות להעביר אחד מתוך עשרת מכשירי האקמו שנרכשו לאחרונה לברזילי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
