לע"מ

דובר משרד החוץ של סודאן הודח אחרי דבריו על שלום עם ישראל
מישל מחנין19.8.20
0
0
0
דובר משרד החוץ הסודאני פוטר היום (רביעי) מתפקידו, לאחר שהביע תמיכה בנרמול היחסים עם ישראל.
הדובר, חידר באדאוי סאדק, אמר אתמול כי סודאן מצפה להסכם שלום עם ישראל, והוסיף כי הוא לא מכחיש שישנם קשרים בין ממשלתו לממשלה הישראלית.
אמש פרסם משרד החוץ הסודאני הכחשה לטענת הדובר, ומסר שלא התקיימו שום מגעים בין המדינות לקראת נרמול יחסים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
