
מפקד ורס"פ בגדוד המעברים ארז: "ההרגשה של לעמוד על המשמר בגבולות המדינה תמיד עילאית"
סמ"ר עמית חיו, בן 21 מכפר סבא, מפקד ורס"פ בגדוד המעברים ארז, מאחל היום (שלישי) בהצלחה רבה לכל המתגייסים החדשים למעברים.
עמית כבר יותר משנתיים משרת כלוחם במעברים ומסכל ניסיונות לפיגועים והברחות אמל"ח לשטח מדינת ישראל: "בתור לוחם מנעתי הברחות של סכינים, מתחזים ושל סחורה לא חוקית. בתור מפקד נכחתי בשלושה ניסיונת פיגוע במעבר קלנדיה והמסקנה היא תמיד להיות דרוכים ומוכנים לכל תרחיש, בידיעה שאתה קו ההגנה האחרון בין המפגע לבין שטח מדינת ישראל. המטרה היא תמיד למנוע את הפיגוע הבא ולשמור על מרקם חיים תקין ביהודה ושומרון.
ההרגשה של לעמוד על המשמר בגבולות המדינה היא תמיד הרגשה עילאית. הסיבה המרכזית שגורמת ללוחמים כאן לקום בבוקר ולתת מעצמם גם כשקשה, כשעייפים וכשכואבות הרגליים, היא הרצון למנוע מארוע טרור להתרחש במדינה ולפגוע במשפחות. אנחנו נמצאים פה 24/7 במטרה להגן עליכם - בקור הכבד ובחום הלוהט של ירושלים".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
