0404

מהבוקר: טסים לחו"ל וחוזרים ללא צורך בבידוד
אלדר ממן16.8.20
0
0
0
החל מהבוקר (ראשון) ישראלים יכולים לטוס לבולגריה, קרואטיה ויוון ללא חובת בידוד עם שובם ארצה. על היוצאים לחו"ל לערוך בדיקת קורונה בימים שקדמו לטיסה וכן לעבור בדיקת חום בכניסה לנתב"ג.
בשלב זה נמצאים צוותים של משרד החוץ במשא ומתן עם לא מעט מדינות באירופה במטרה שיסכימו לקבל תיירים ישראלים. בין המדינות: קפריסין, דנמרק ואיטליה.
מדינות רבות חוששות לאפשר לישראלים להגיע לשטחן בשל רמת התחלואה הגבובה בארצנו וכעת המטרה העיקרית של ישראל להוריד את רמת התחלואה ולהפוך ל"מדינה ירוקה" ובכך לאפשר לישראלים להגיע למגוון רחב בהרבה של מדינות בהן יהיה אפשר לבקר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
