
לקראת הסכם נוסף? ראש המוסד שוחח עם ראש ממשלת בחריין
מישל מחנין15.8.20
0
0
0
ראש המוסד, יוסי כהן, שוחח הערב (מוצ"ש) עם ראש ממשלת בחריין, ככל הנראה לקראת כינון יחסים ואף חתימה על הסכם דומה לזה שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות. היום דווח כי ראש ממשלת בחריין, השייח' ח'ליפה בן סלמאן אאל ח'ליפה, יצא לביקור פרטי, וייתכן שישנו חיבור בין הדברים.
עוד הערב התקיימה שיחת טלפון בין מלך בחריין חמד בן עיסא אאל ח'ליפה, לבין יורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד, שבמהלכה המלך בירך אותו על ההסכם ואמר: "אנחנו גם נרתמים למאמץ האזורי למען שלום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
