יונתן סינדל, פלאש 90

רה"מ נתניהו: מודה לנשיא מצרים ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום
אלדר ממן14.8.20
0
0
0
על רקע הביקורת בעולם הערבי והמוסלמי, בניהן טורקיה, על הסכם השלום עם ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודעה למנהיגים הערבים שתמכו בהסכם.
רה"מ נתניהו: "אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
